Brokerski dio poslovanja podržan je u svim segmentima, od ponude i police, do štete i računa.
Kod polica je jedna od ključnih funkcionalnosti praćenje isteka police, što je u Fidelisu moguće prikazati jednostavnim filtriranjem po vremenskom ili bilo kojem drugom kriteriju. Iz police se kreiraju štete i otplatni plan, a odabirom pojedinih rata i račun.
Štete se prate po statusima, tako da u svakom trenutku znamo u kojoj je fazi pojedina šteta.
Još jedan od bitnih elemenata u Fidelisu su predmeti ili projekti, a svrha im je lakše praćenje pojedinih aktivnosti koje nisu vezane isključivo uz jednu policu, štetu, itd.
Naravno uz svaki od ovih elemenata moguće je vezati dokument, direktno poslati e-mail, kreirati novi dokument po predlošku, itd.
Bitan dio svakog aplikativnog sustava je i izvještavanje. U Fidelisu je izvještajni dio implementiran kroz dinamičke pivot tabele, što u praksi znači da korisnik može sam kreirati izvještaj po raznim parametrima, te ga izvesti u Excel. Tu je i mogućnost automatskog grafičkog prikaza podataka koje smo izabrali za izvještaj, te odabir načina prikaza (ravne linije, krivulje ili stupnjevito).
Osnovne funkcionalnosti
Police
- Otplatni plan
- Jednostavno i efikasno pretraživanje
- Dokumenti povezani sa policom, štetom, ponudom
- Izračun rata sa iznosima i planom dospijeća
- Pohrana originalne skenirane police u bazu
- Kreiranje zapisa o šteti iz police
- Automatsko povezivanje provizijske liste od osiguravatelja sa ratama evidentiranim u aplikaciji
- Jednostavno i pregledno praćenje isteka polica
- Kreiranje dokumenata upotrebom predloška sa podacima iz police
- Jednostavna obnova police
Štete
- Svi dokumenti povezani sa štetom na jednom mjestu
- Praćenje štete po statusima
- Otvaranje originala police direktno iz zapisa o šteti
- Brzo i jednostavno pretraživanje
Računi
- Kreiranje računa na osnovu plaćenih rata
- Kreiranje računa za provizije ili sa proizvoljnim stavkama
- Dokumenti povezani sa računom
- Praćenje naplate
Projekti
- Praćenje projekta sa pripadajućom dokumentacijom i korespondencijom
Izvještaji
- Fleksibilno kreiranje izvještaja sa dinamičkom pivot tabelom
- Dinamičke pivot tabele za police, rate, račune, štete (korisnik sam kreira izvještaj jednostavnim drag & drop operacijama)
- Automatsko generiranje grafikona
- Statistički izvještaji za financijske agencije
- Dashboards– praćenje realizacije plana
- Automatsko kreiranje izvještaja za Agenciju za nadzor osiguranja
Sigurnost i prava pristupa (na razini pojedinog korisnika ili grupe)
- Definiranje pristupa pojedinom meniju
- Mogućnost zabrane izvoza iz Excel-a
- Mogućnost zabrane brisanja dokumenata i polica