Brokerski dio poslovanja podržan je u svim segmentima, od ponude i police, do štete i računa.

Kod polica je jedna od ključnih funkcionalnosti praćenje isteka police, što je u Fidelisu moguće prikazati jednostavnim filtriranjem po vremenskom ili bilo kojem drugom kriteriju. Iz police se kreiraju štete i otplatni plan, a odabirom pojedinih rata i račun.

Štete se prate po statusima, tako da u svakom trenutku znamo u kojoj je fazi pojedina šteta.

Još jedan od bitnih elemenata u Fidelisu su predmeti ili projekti, a svrha im je lakše praćenje pojedinih aktivnosti koje nisu vezane isključivo uz jednu policu, štetu, itd.

Naravno uz svaki od ovih elemenata moguće je vezati dokument, direktno poslati e-mail, kreirati novi dokument po predlošku, itd.

Bitan dio svakog aplikativnog sustava je i izvještavanje. U Fidelisu je izvještajni dio implementiran kroz dinamičke pivot tabele, što u praksi znači da korisnik može sam kreirati izvještaj po raznim parametrima, te ga izvesti u Excel. Tu je i mogućnost automatskog grafičkog prikaza podataka koje smo izabrali za izvještaj, te odabir načina prikaza (ravne linije, krivulje ili stupnjevito).

Osnovne funkcionalnosti

Police

  • Otplatni plan
  • Jednostavno i efikasno pretraživanje
  • Dokumenti povezani sa policom, štetom, ponudom
  • Izračun rata sa iznosima i planom dospijeća
  • Pohrana originalne skenirane police u bazu
  • Kreiranje zapisa o šteti iz police
  • Automatsko povezivanje provizijske liste od osiguravatelja sa ratama evidentiranim u aplikaciji
  • Jednostavno i pregledno praćenje isteka polica
  • Kreiranje dokumenata upotrebom predloška sa podacima iz police
  • Jednostavna obnova police

Štete

  • Svi dokumenti povezani sa štetom na jednom mjestu
  • Praćenje štete po statusima
  • Otvaranje originala police direktno iz zapisa o šteti
  • Brzo i jednostavno pretraživanje

Računi

  • Kreiranje računa na osnovu plaćenih rata
  • Kreiranje računa za provizije ili sa proizvoljnim stavkama
  • Dokumenti povezani sa računom
  • Praćenje naplate

Projekti

  • Praćenje projekta sa pripadajućom dokumentacijom i korespondencijom

Izvještaji

  • Fleksibilno kreiranje izvještaja sa dinamičkom pivot tabelom
  • Dinamičke pivot tabele za police, rate, račune, štete (korisnik sam kreira izvještaj jednostavnim drag & drop operacijama)
  • Automatsko generiranje grafikona
  • Statistički izvještaji za financijske agencije
  • Dashboards– praćenje realizacije plana
  • Automatsko kreiranje izvještaja za Agenciju za nadzor osiguranja

Sigurnost i prava pristupa (na razini pojedinog korisnika ili grupe)

  • Definiranje pristupa pojedinom meniju
  • Mogućnost zabrane izvoza iz Excel-a
  • Mogućnost zabrane brisanja dokumenata i polica