Customer relationship manager (skr. CRM), je široko rasprostranjen model za upravljanje poslovnim interakcijama sa partnerima i klijentima.

Uključuje upotrebu tehnologije za organiziranje, automatizaciju i sinkronizaciju poslovnih procesa – prodajnih aktivnosti, marketing, podršku klijentima, itd. Cilj implementacije CRM rješenja je povećanje efikasnosti i kvalitete poslovanja, smanjenje troškova i povećanje profitabilnosti kroz bolju kvalitetu usluge za postojeće klijente, te pridobivanje novih.

Fidelis CRM

U Fidelisu je CRM implementiran kroz evidenciju e-mail komunikacije, telefonskih razgovora i utrošenih minuta, aktivnosti u grupnom kalendaru i napredno izvještavanje.

Upotrebom Plug In-ova za Outlook moguće je direktno pohraniti privitak ili cijeli e-mail u „msg“ formatu u Fidelis, te povezati sa pripadajućim zapisom. Također kod slanja e-maila, isti se pohranjuje u Fidelis neposredno nakon što je poslan, kako bi imali evidenciju poslanih e-mailova.

Grupni kalendar je centralno mjesto za praćenje sastanaka i drugih aktivnosti koje moraju biti vidljive svim djelatnicima. Kalendar se može sinkronizirati sa korisničkim Outlook kalendarom.

Osnovne funkcionalnosti

  • Praćenje telefonskih poziva i utrošenog vremena
  • Dodatak (Plugin) za Outlook – pohrana cijelog e-maila ili privitka i povezivanje sa partnerom, policom, štetom…
  • Slanje e-maila direktno iz aplikacije kao privitak ili kao link i pohrana istog u bazu
  • Grupni kalendar sinkroniziran sa Outlook kalendarom
  • Praćenje projekata po fazama (marketinške akcije, proces prikupljanja ponuda, itd.)