Napredno, sveobuhvatno poslovno rješenje za praćenje poslovanja brokera u osiguranju. Intuitivno, pregledno, efikasno!
Fidelis Tracker je programsko rješenje namijenjeno tvrtkama čija je djelatnost posredovanje u osiguranju. Okosnicu aplikacije čine informacije i aktivnosti vezane uz partnere/klijente, police, štete i račune. Brokerski dio poslovanja podržan je u svim segmentima.
S obzirom da su neizostavni dio svakog poslovnog sustava i dokumenti, integralni dio aplikacije čini i upravljanje dokumentima ili DMS. Dokumenti se pohranjuju u bazu i povezani su sa svim ostalim elementima sustava.
Tu je također i osnovna funkcionalnost upravljanja klijentima/partnerima, odnosno CRM. Ideja CRM-a je pratiti aktivnosti vezane uz osobe ili tvrtke sa kojima imamo poslovni odnos, te u konačnici te informacije iskoristiti za poboljšanje kvalitete usluge, povećanje prodaje, smanjenje troškova, itd.
Integrirani dinamički izvještajni sustav pomoći će Vam u praćenju realizacije plana, izradi izvještaja za financijske agencije i Agenciju za nadzor osiguranja.
Sve na jednom mjestu
Fidelis Tracker povezuje sve ove funkcionalnosti u jednu kompaktnu cjelinu i omogućava efikasno i pregledno upravljanje svim informacijama vezanima uz poslovanje tvrtke.