Odgovori na učestala pitanja

Ukoliko imate dodatnih pitanja koja nisu navedena u ovoj listi, pošaljite nam upit putem web formulara

Što je to Fidelis Tracker?

Fidelis Tracker je sveobuhvatno programsko poslovno rješenje za praćenje poslovanja brokera u osiguranju. Objedinjuje četiri sustava: DMS – upravljanje dokumentima, CRM – praćenje poslovne komunikacije sa klijentima i partnerima, BROKERSKO POSLOVANJE – police, štete, ponude, itd. te napredni dinamički IZVJEŠTAJNI SUSTAV za praćenje realizacije plana, izradu izvještaja za financijske agencije, Agenciju za nadzor osiguranja, itd. Opširnije

Što sadrži modul Brokersko poslovanje?

Brokersko poslovanje podržano je u svim segmentima, od ponude i police, do štete i računa. Kod polica je jedna od ključnih funkcionalnosti praćenje isteka police, što je u Fidelisu moguće prikazati jednostavnim filtriranjem po vremenskom ili bilo kojem drugom kriteriju. Iz police se kreiraju štete i otplatni plan, a odabirom pojedinih rata i račun. Opširnije

Što je to CRM?

Customer relationship manager (skr. CRM), je široko rasprostranjen model za upravljanje tvrtkinim poslovnim interakcijama sa partnerima i klijentima. Uključuje upotrebu tehnologije za organiziranje, automatizaciju i sinkronizaciju poslovnih procesa – prodajnih aktivnosti, marketing, podršku klijentima, itd. Cilj implementacije CRM rješenja je povećanje efikasnosti i kvalitete poslovanja, smanjenje troškova i povećanje profitabilnosti kroz bolju kvalitetu usluge za postojeće klijente, te pridobivanje novih. Opširnije

Što je to DMS?

Sustav za upravljanje dokumentima (eng. Document Management System) ili DMS, je računalni sustav za digitalno pohranjivanje dokumenata, bilo skeniranih ili kreiranih na računalu. Svrha mu je da informacije kreiramo, dijelimo, organiziramo i pohranjujemo na siguran i efikasan način. Opširnije

Po čemu se DMS razlikuje od klasičnog načina pohrane podataka?

U odnosu na klasični način pohrane u file system, DMS ima nekoliko bitnih prednosti. Prvo je pretraživanje, koje je neusporedivo efikasnije kod DMS-a. U file systemu moramo točno znati gdje je nešto pohranjeno, dok je kod DMS-a dovoljno znati barem jedan od meta podataka (informacije koje opisuju dokument), da bi ga mogli pronaći. Drugo je sigurnost podataka. U file systemu osoba koja ima pravo mijenjanja dokumenta može ga i obrisati ili premjestiti, što se zna nerijetko dogoditi. Kod DMS-a postoje posebna pravila za čitanje, editiranje i brisanje. Tu je zatim i verzioniranje (pohrana starih verzija dokumenta), točna evidencija tko je otvarao, mijenjao ili obrisao dokument, itd.

U Fidelis poslovnom rješenju, DMS čini jedan od tri važna segmenta. Svaki original police, original računa, dokumente o šteti, itd., moguće je povezati sa bilo kojim zapisom – partnerom, policom, štetom, predmetom ili računom. Na taj način možemo brzo i jednostavno dohvatiti sve dokumente vezane uz određeni entitet. Opširnije

Koji su preduvjeti za korištenje aplikacije?

Preduvjeti

  • Windows OS
  • .NET Framework 4.0
  • MS Office 2010 ili 2013

Tehnički detalji o aplikaciji

  • Windows .NET aplikacija (client/server)
  • SQL server baza podataka (može biti na lokalnoj mreži ili na Internetu (Internet server ili Azure cloud)
  • MS ClickOnce tehnologija (omogućava instalaciju sa Interneta ili lokalne mreže)

Za više detalja preuzmite pdf prezentaciju sa stranice Preuzimanja ili nas kontaktirajte putem telefona, e-maila ili kontaktnog obrasca.